Manuel Martín Cuenca's latest movie is the tale of love with a demon: Carlos is not only Granada's most reputed tailor, he's also a closet murderer. He feels neither regret nor guilt... until Nina shows up in his life. At last Carlos realises the true nature of his actions and finds love for the first time.