Premiered at Sundance Film Festival, this documentary assembles the questions brought when the border police discover in the Sonoma desert a decomposing male body with a tatoo that reads "Dayani Cristal". Who is this person? What brought him here? How did he die? And who -or what- is Dayani Cristal? Actor Gael García Bernal and director Marc Silver reconstruct this John Doe, denied an identity at his point of death, into a living and breathing human being with a full and deeply engaging life story.