Denbora luzearen ostean, Karl, hiltzailea, kartzelatik irteten denean, ez dago inor haren zain hormen bestaldean. Ez da gai izango bere errealitate berriaren eta ezagutzen ez duen mundu baten bakardadeari aurre egiteko. Laster konturatuko da bere egoerari irtenbidea bilatzeko modu bakarra dagoela.