“Nire psikiatrak dio ez dagoela erotasun zantzurik…”. Film honek eguneroko bizitzaren eromenari buruz eta gazte batek hura kontrolatzeko egiten dituen ahaleginei buruz hitz egingo digu. Ingurunea menderatzeko gero eta gehiago borrokatu, orduan eta zentzugabeago bilakatuko da bere historia, eta, hala ere, ikusleek islatuta ikusiko dituzte beren buruak neskaren pentsamenduetan.