Batera bizi diren bikoteetan biek egiten dute lan hilabete bukaerara iritsi ahal izateko. Gizonak txandak egiten ditu gauean, eta emakumeak egunez egiten du lan. Aste osoan egin behar dute lan, baita asteburuetan ere, eta bietako bat etxera iristen den bakoitzean, besteak alde egiteko prestatu behar du.