Lav Diaz, Filipinetako zinemagile ospetsuenetako baten lan berria Canneseko azken jaialdiko Un Certain Regard sailean aurkeztu zuten. Hiru pertsonaren bizitzek itzulerarik gabeko norabidea hartuko dute haietako batek krimen bat gauzatzen duenean. Okerreko gizona sartuko dute espetxean; haren emaztea familia mantentzeko baliabiderik gabe geratuko da, eta kriminala, libre badago ere, berak bakarrik eraikitako kartzela batean harrapatuta geratuko da.