Pradoko Museoak biltzen dituen 9.000 margoen artetik aukeraturiko 400 maisulan aztertuko ditu film honek. Dokumentala 4K-n dago errodatuta, eta ikusleari Espainiako pinakoteka nagusiko aretoetan barrena bisita magikoa egiteko aukera emango dio. Dokumentalak pintura-eskola garrantzitsuenak eta haietako margolaririk adierazgarrienak aztertuko ditu, haiek obrei dagokien une historikoarekin lotuta.