Antzinako Erromako hondarrak balira bezala gordetako Italiako kostaldeko surfak Chris Del Moro surflari, artista eta ingurumenaren defendatzailea erakarriko du bere arbasoen lurralderako bidaia egitera, Mundu Zaharreko ohiturek eta tradizio artisauek bizi-estilo surflari bitxia sortu duten kultura hori aztertzeko. Italiaren edertasunean eta italiarrek beren familiarekin eta ohiturekin duten lotura berezian Bella Vita lortzeko garaian ezinbestekoak izango zaizkion ustekabeko egiak aurkituko ditu Chrisek.