Esperientzia berri bat aurkezteko ikus-entzunezko pieza da hau. Munduko jatetxerik onen izendaturiko El Celler de Can Rocak, opera garaikidearen estetika nabarmen berritu duen Franc Aleuk gastronomia eta opera uztartzen dituen proposamena sortu dute. Horretarako, formatu anitzeko ikuskizun harrigarria antolatu dute, zientziaren zein kulturaren arloetako ordezkari ezagunen parte-hartzearekin.