Dokumental honek «bizitzaren zopa»ren jatorria aztertu du. Yoshiko Tatsumi 88 urteko sukaldaritzako artistak bizitza osoa darama zopa hori prestatzen. Japoniako paisaia eder eta finek hainbat eta hainbat uzta-mota eskaintzen dituzte, nekazari jakintsuen zaintzapean. Yoshikok osagairik onenak hautatu, eta ardura handi-handiz prestatuko ditu. Yoshiko Tatsumiren «bizitzaren zopa»ren lurrunetatik haratago, jendea bakean elikatzen zen garai ahaztuak etorriko zaizkigu gogora, bakean bizi zirenekoak.