Pinku Eiga is the name given to Japanese erotic cinema principally produced in the 60s and 70s, always revolving around tales of extreme passion and violence; consumer films, the delirious proposals of which have now become cult objects for movie buffs with a strong penchant for strange, unclassifiable works. The ?Pinku Eiga Night? will include two classics by masters in the genre. Tokyo, 1923. Lady Minako is the owner of a shabby boarding house with a collection of bizarre characters for tenants. Goda, one of them, spends most of his time in the attic spying on the other tenants through holes he has drilled into the ceiling. During one of his peeping sessions, Goda witnesses the murder of a tenant by Lady Minako. Obsessed with her, Goda decides to commit another murder in order to prove to her that he is her soul mate.