Shizuka is the aristocratic wife of the president of a large company. When she wants to divorce her domineering husband, he orders his employee Yoshi, the son of an adult toy store owner, to train his wife to become sexually submissive. Yoshi has been rendered impotent due to a childhood trauma resulting from his killing a black American soldier who had been having sexual relations with his mother.