A child appears before a young couple who lost their beloved son at an early age. Is he the reincarnation of their son, or a ghost? The couple grows closer to the child, but before long, he suddenly disappears. The Days After is the contribution of Japanese director Hirokazu Kore-eda to the fantasy TV series Kaidan-Horror Classics, produced by NHK and NHK Enterprises.