For over twenty years the painter Miquel Barceló has spent long periods in Africa. There he learned to paint amidst termites and scorpions, before the heat dried the paint and the wind blew away his canvases. At the top of the Bandiagara cliff, Barceló and the choreographer Josef Nadj put on the performance ?Paso Doble? and for the first time he reveals the secrets of his African studio. The film team?s arrival causes tremendous stir in the village of Gogoli (Mali) as the locals gather round to see what?s going on.