While her husband is the face of the evening news on television, Sun-hee is at home alone. While her husband pursues an affair with a young violinist, Sun-hee struggles to find fulfilment in her work as an illustrator. Surrounded by relationships gone cold, everything seems primed for change. But everyone has been hurt, and even when the wounds have healed, something is still there.