A woman goes to France in search for her boyfriend, only to find that he has moved on to Venice. On her way to Venice, she is raped by a man wearing a gas mask, who also steals her luggage. Discovering that her boyfriend is no longer in Venice, the woman sets out on a tour of Europe followed by her attacker, who gradually returns her belongings one by one.