Todas las canciones hablan de mí is a romantic comedy, but without the ?boy meets girl? bit. The premise is more like ?boy tries to forget girl?; not precisely an easy task, particularly when the girl you?ve just broken with pops up in your every memory and you start thinking that every song is about you.