2010 couldn?t come to a worse end for Sergio. It?s New Year?s Eve, with the heaviest snowfall in 30 years, all flights are cancelled and he?s stuck with the other passengers in a roadside hotel for the bells. Sergio will have to work hard to achieve in a single night what he hasn?t managed in several months: to win back his girlfriend Bea before she leaves to work in Germany. All with the help of an improvised group of travellers, a motley crew if ever there was one: Juan Carlitros, a childhood friend and would-be comic; Juanan, a divorcee who arrives in a fury from Punta Cana; and Jimmy, a hotel worker who?s got no-one to bring in the New Year with.