Finisterrae tells the story of two ghosts who, tired of living in the land of shadows, decide to follow Way of St. James to the end of the world (Fisterra), and once there, to begin a brief earthly life in the land of the living. An introspective journey through inhospitable landscapes, during which they meet strange beings, wild animals and surreal characters. They will have to deal with unexpected situations, face their own tensions and discuss the doubts arising from the fact that they are ghosts.