Having fled the United States, the legendary outlaw Butch Cassidy supposedly died in Bolivia in 1908 in a shootout along with his friend Sundance Kid. At least that?s the official version. However, the true story is that he?s been lying low in Bolivia for 20 years and now he wants to go home. But he soon runs into a young Spanish engineer who?s just robbed the mine he was working in, property of the most powerful businessman in Bolivia...