The town is about to hold a top-level summit to be attended by the major powers of the moment: France, England, Portugal and even the Pope. Although these countries have forced the meeting with the excuse of reaching a peace agreement, the real reason is to invade Spain and split it between them. The Commissioner, Red Eagle?s dire enemy, has hired a Cossack, the best killer of the time, to do away with him.