Shots from the set of The Young Girls of Rochefort (which Agnès Varda herself restored in 1996) mixed with others from the celebration organised by the city of Rochefort for the film?s 25th anniversary, attended by Varda and part of the team to take a look back at the great time they had while shooting. There is a floating presence of two ghosts: that of Demy (second homage by Varda to her husband) and that of Françoise Dorléac, Catherine Deneuve?s sister.