Jacques Demy
Singer Yves Montand returns to Marseilles, where he spent his childhood and youth, to present a show on his life and career. Still living in Marseilles is a baroness, an old flame of Yves, with whom he had a daughter, Marion, of whose existence he knows nothing. Marion successfully replaces one of the actresses in the show and Yves starts courting her.