Jacques Demy
Orpheus is a pop star who is preparing a concert. One day he suffers an electric shock during rehearsal and arrives in the world of the dead, but they tell him his time hasn?t come and he returns to the land of the living. When his partner Eurydice dies of an overdose, Orpheus desperately makes his way back to the other side to find her.