Jacques Demy
Everyday life during the autumn of an elderly clog-marker, his wife and their adopted son. The clog-maker's craft is described with love and attention to detail while reflecting, at the same time, on the passage of life. The film received an Honorable Mention (Short Documentary or Cultural Film) at the 1956 Berlinale.