Manfred has worked and lived on a construction site for a motorway bridge for almost two years. During his stay in the middle of nowhere he has started a relationship with the prostitute Paulina. As the bridge has been finished they are spending one last night together. Refusing to move back to his former life Manfred starts to imagine a life together with Paulina. But do they really have a future?