In other periods we forged our way across the Atlantic on our way to America: there we?d sing and dance in the cotton fields to ease the pain of the lashes or amuse the white boss... Today we ourselves decide to leave our cotton fields and cross the Sahara for slave countries, singing and dancing just like the African White Gold chain gangs.