Young Laura clings to her dream of becoming a beauty queen. Her obsession to gain the title lands her in the hands of a gang that?s wreaking terror in northern Mexico. Although she finally bags the crown, her experience as an involuntary participant in the violent gang wars that are shaking the country will change her life.