Daniela, 18, has been raised in a conservative Evangelical family. Divided between her Christian guilt and her innate rebelliousness, Daniela lives a traumatic night of excess that will bring her parents' punishment and her own existential questioning. In this forced step into adulthood, Daniela will try to redeem herself from her torrid adolescent past, nonetheless encountering a new obstacle: the appearance of her first homosexual love.