When evil Jim Parasite and his gang have captured all the Texas Rangers of Dark City and reduced them to ant-size, twelve year olds Luke and Lucy come to the rescue. Together with their friends, they become the new Rangers and, in true western fashion, prevent Parasite from carrying out his master plan for world dominance.