An exploration of the "low life" of characters who still dream of living big: a young con artist who swindles people newly arrived from the countryside in search of work: his girlfriend, who lives off a sugar daddy she can't stand, and a prison guard who forces inmates to read aloud the poetry he writes in his free time. All contribute their grain of sand to drawing an unconventional portrait of Guangzhou.