Against the backdrop of an industrial accident befalling the Sichuan town of Zigong, Ying Liang mixes documentary and fiction to narrate the travails of Xiaofen, a secretary who has to deal with a slacker boyfriend, her mother's eagerness to find her a husband, an uneasy reunion with her long-missing father, the victimization of women in her law firm and an industrialist's ruthless contempt for the welfare of his workers.