In this "personal documentary", director Yang Lina follows the romantic life of Mr. An, an 89-year-old from Beijing who has two passions in life: ballroom dancing in the park with like-minded enthusiasts; and his dancing partner, the 50-something Xiao Wei. Both Mr. An and Xiao Wei are married, and their respective families have their two cents to say about the relationship.