Fascinated with the concept of "personal documentary", Wu Wenguang edited the footage of an unfinished film into this Fuck Cinema, a pungent exploration of the unbalance between those who yield power in the film industry and the perennial outsiders: Wang Zhutian, a homeless peasant who tries to peddle his autobiographical script; young girls from the provinces auditioning for the part of a hooker; and Xiao Wu, an illegal DVD seller hounded by the police.