"I have found a girl for you," says Uncle to his nephew Luo Jiang. "She's 11 years old and can't walk." The girl has been bought for 1,000 yuans (about ?100) so they can use her to beg in the street. The film, performed by non-professional actors, focuses on the beggars? everyday routine seen from the point of view of the children they exploit in their struggle to survive.