Ou and Cao gave a camera to Zhang Jinli, a restaurant owner and neighbourhood activist who kept refusing to move out when the government decreed the demolition of their neighbourhood prior to the Beijing Olympics. The resulting video, Meishi Street, is a powerful document on the ravage caused by the chaiqian (demolition and relocation) policy applied by government and corporations intent on urban renewal.