Hounded by real estate speculators, a factory manager hopes to save his business when a precious piece of jade is found on his property. But now everybody is after the stone, from corrupt businessmen to gangsters, bimbo femmes fatales and small-time thugs. This film fired the starter?s gun for a new kind of comedy, made in China.