In a gloomy little northern town in Inner Mongolia it's time for winter break, and the local kids have nothing to do, while the adults are apathetic. Tension mounts and breaks in unexpected, and often wickedly funny ways, bringing to mind the dry humour and laconic dialogues of Jim Jarmusch, Aki Kaurismaki or Samuel Beckett.