Jia Zhangke films Datong's post-industrial wasteland to frame the various ways a trio of disaffected youths are ?at odds? with their surroundings. Best friends Bin Bin and Xiao Ji have girl problems and wander aimlessly on their bikes, until they eventually meet Qiao Qiao, a model/singer only two steps from prostitution.