In 2004, Ying Liang witnessed a horrible bus accident that became front page news. In Chinese, "monument" and "sadness" have the same pronunciation. Rehearsed and shot in 48 hours, the film, that unfolds through a brilliantly composed single-shot sequence, is a small monument to the dead and a tribute to the unspeakable (and unspoken) sadness of the survivors in the midst of a media circus.