For this film, Huang Weikai collected more than 1,000 hours of footage shot by a group of amateur videographers in the streets of his hometown, Guangzhou. He then selected 20-odd incidents, reworked the images into quasi-surreal grainy black-and-white and montaged them to create a kaleidoscopic view of the great southern metropolis, in all her vibrant, loud and mean chaos.