The 2008 Sichuan earthquake struck at 14:28 on May 12, killing 69,000 people and rendering 15 million homeless. Days later, Du Haibin arrived in Beichuan, the hardest hit town, and started shooting, letting his subjects address him freely. Fragments of (contradictory) reality therefore coexist without explanation, judgment or commentary, conveying an acute sense of chaos.