The world is afflicted by an epidemic causing people to suffer the gradual loss of their senses. The film stars a chef and an epidemiologist, inhabitants of a Scottish city, who meet, fall in love and ride out the illness together. Meanwhile, they devise original recipes to keep their clients coming, even if they are losing their sense of taste and smell.