The musician Felipe Ugarte and the chef Andoni Luis Aduriz set out on a joint project aiming to transform the gastronomic menu into a musical experience. The recipes created at Mugaritz endeavour to reproduce a faithful, transparent world of sound converting the sensations of the palate into musical compositions.