Jiro, a chef in his eighties, owns the only sushi restaurant to hold three Michelin stars. Located in a Tokyo metro station, it only has seating for 10 guests who have to reserve a month in advance and pay 300 euros to enjoy the delicacies prepared before their eyes by this exotic character.