The famous sommelier Charlie Arturaola arrives in Argentina?s Mendoza province to participate in a tasting contest. Once there, catastrophe strikes: he completely loses his sense of taste. Desperate to find a cure and recover his most precious sense, he travels all over the province to try the great wines of the region and ?wash? his palate in the doing. Although he finds no cure, he does find renewed encounters with his loved ones, his deepest fears and ghosts.