Documentary on the process of creating dishes at the restaurant El Bulli. Each winter, at the end of the season, Ferran Adrià, widely considered as the best, most innovative and craziest chef in the world, and his closest collaborators, Oriol Castro and Eduard Xatruch, cloister themselves in their experimental kitchen in Barcelona where they work to create their new menu for the following season. This documentary closely observes these months of creation.