It's the late 1960s and the world is alive with change: brimming with reawakened energy, new styles and music, and an infectious sense of hope. Tarek, 12, and his young mother are among the latest wave of Palestinian refugees to arrive in Jordan. With difficulties adjusting to life in a refugee camp, Tarek searches for other ways out.