A forty-year-old divorced father learns that he needs to have an operation he can't afford in the next four days. His quest to find the money for the operation pushes him to open old chapters in his life, discovering things he never expected to find. An estranged community where individualism controls behaviour and relationships. A relationship devoid of substance and humanity, but with a son who waits for his father to return.