A feature documentary film that explores the tragic events of the Lebanese Civil War from the point of view of two people whose lives have been inalterably affected by the Civil War: Assaad Shaftari, a "killing machine" who?s seeking redemption and forgiveness, and Maryam Saiidi, who's still searching for her son, Maher, disappeared in 1982 under a military operation in relation with Shaftari's previous militia actions.